Recenze: Tereza Kerndlová - Schody z nebe

Tereza Kerndlová - Schody z nebe

Tracklist: Schody z nebe, Přísahám, Nám dvoum, Mám problém, Mami, Rádio, Cháron, Slečny ti pláčou, Anonym, Mám strach, že nezavoláš, Nechci tě už znát, Já chci jen to, co chci

Datum vydání: 24.10.2011
Vydavatel: Sony Music Entertainment
Pilotní singl: Schody z nebe
Hodnocení: 4/10

Česká hudba byla vždycky "neslavná" pro svět. Faktem je, že Tereza je výjimka mezi českými zpěvačkami, ať krásou nebo schopností přitáhnout. Jelikož jsem jí před lety viděl zpívat naživo, tak vím, že umí i dokonce zpívat.
Problémem je, že dvouletá práce na desce opravdu není vidět a to nejlepší jsme už asi slyšeli.
Už někdy v létě jsme si mohli poslechnout singl "Schody z nebe", který je jednoznačně nejlepší singl na albu a i videoklip je velice povedený. Tereza je fakt kus. Skvělý singl "Přísahám" má opět i skvělý videoklip, musím uznat, že Tereza ví, jak zaujmout. Nechápu, co znamená ta pravopisná chyba písně "Nám dvoum", ale asi by se jí to špatně zpívalo, kdyby to bylo "Nám dvěma". Bůhví.. Nevím, jestli to přijde jenom mně, ale singl "Mám problém" obsahuje snad nejhorší text písně, který jsem kdy slyšel. Morbidní "Mami" je smutná balada o umírající mamince? Asi jo..
Takže první půlka alba je, až na dva songy, vcelku nepůsobivá, ačkoliv v druhé části se už nachází pár chytlavo popových písní. "Rádio" je jeden z nich, i když text je obyčejný, klasický, ale v hlavě mi zní ještě pár hodin po poslechnutí. "Slečny ti pláčou" je smutná, ploužící píseň, kterou si rád poslechnu, když nemám tu fajn náladu. Konečně "Anonym", který řadím mezi ty nejlepší z alba. Doufám, že ho nasadí jako další singl a když k tomu natočí zase nějaký super videoklip, tak by z toho mohl být mega hit. Další strachování o tom, že nezavolá mi přijde už jako velký kýč. "Nechci už tě znát" je tak půl na půl, refrén je velice povedený, ale ostatní je průměrné. Pohádková "Já chci jen to, co chci" se opravdu hodí jenom do pohádky, nikam jinam.

I když by se Tereza měla více zaměřit na texty, musíme uznat, že se jí povedlo vyprodukovat pár chytlavých a pěkných písní. Už kvůli obalu desky byste si měli album koupit. :D
zdroj: hudebni.blog.cz

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.